Ovaj kolegij pružit će ti potrebna znanja (i teorijska i praktična) vezana za upoznavanje provođenja marketinških aktivnosti, razumijevanje marketinških koncepata u specifičnim kontekstima te primjenu marketinških koncepata u praksi.
Kako bismo ti olakšali, pripremili smo sve što je potrebno za uspješno polaganje ovog ispita. Pročitaj naše savjete i baci pogled na naše skripte.
Kako učiti upravljanje marketingom?
Obvezna literatura.
Kotler P., Keller, K. L: Upravljanje marketingom – 12 izdanje, MATE, Zagreb, 2007., poglavlja: 1, 2, 5, 9, 10 – dio Razvoj i komuniciranje strategije pozicioniranja marke, 11, 22 i dodatak A1
Previšić, J., Ozretid Došen, Đ. (ur.): Marketing, Adverta, Zagreb, 2004., poglavlja: 16, 17, 20, 21 obnovljeni separat poglavlja 19
Prezentacije. Isprintaj ih i nadopuni ih s onim što je naglašeno na predavanjima. Prezentacije bi mogle biti dovoljne za kolokvije, ali ne i za ispit.
Skripta. Dolje možeš pronaći neke od najpoznatijih skripti.
Kako izgleda ispit i kolokvij iz upravljanja marketingom?
Ispit/kolokvij. Ispiti i kolokviji su unificirani na razini katedre, a sastoje se od pet esejskih pitanja. Pitanja su konkretna i uvijek je potrebno dodatno obrazložiti svako pitanje s primjerom iz prakse koji je obrađivan u sklopu seminarske nastave. Na seminarskoj nastavi obrađuje se mnogo primjera iz prakse pa su dolasci na seminare neophodni ako želiš bez previše problema položiti ovaj kolegij.
Način ispitivanja/ocjenjivanja. Postoje dodatni bodovi koje možeš ostvariti u sklopu projektnog zadatka kojeg radite u timovima. Svi ti bodovi na kraju čine konačnu ocjenu, a potrebno je prikupiti minimum od 51 boda za pozitivnu ocjenu od ukupno 100 bodova. Projekt nosi 20% ocjene, aktivnost na nastavi 10%, a ostatak, odnosno 70%, nosi pismeni ispit, tj. kolokviji.
Uvjet za izlazak na kolokvij i potpis. Moraš ostvariti minimum od sedam dolazaka na predavanja i seminarsku nastavu kako bi ostvario pravo na potpis i izlazak na kolokvij.