EFZG Tips & Tricks

Što radi Marketing analyst?


David Rey Hudeček
11/11/2018
Vrijeme čitanja: 3 min

Luka je marketinški analitičar. Iako nas većinu riječ analitičar odmah uspava, Luka je full nabrijan na podatke i sve potkrepljuje brojkama.

Ako te ovakav a week in life nije uplašio, u nastavku provjeri odgovaraš li ti profilu marketinškog analitičara, te što sve možeš napraviti kako bi si osigurao dream job.

Koji su zadaci marketinškog analitičara?

Istraživanje i analiza. Posao marketinških analitičara je proučavanje informacija, kako bi ih pretvorili u nešto korisno za svoga poslodavca ili klijenta. Prezentacija. Zaključci koje oni izvuku iz svojih temeljitih istraživanja pomažu organizacijama oblikovati, oglašavati i prodavati svoje proizvode i usluge. Drugim riječima, oni su oči i uši svojih poduzeća, dajući im korisne uvide u potrošačeva ponašanja. Prateći i prognozirajući marketinške trendove, na njima je da spoznaju prilike za nove inicijative i promocije.

Koje alate koristi marketinški analitičar?

Analitičari koriste ankete, fokus grupe i intervjue za prikupljanje podataka. Predstavljaju svoje nalaze putem, grafikona i drugih vizualnih kako bi rukovoditeljima pomogli da donose bolje informirane odluke. Osim  tradicionalnih metoda, ovo su neki od software-a s kojim je svaki moderni marketinški analitičar upoznat.

  • Google analytics – svim analitičarima jedan od dražih alata. Ukratko: prati promet na webu. Dovoljno je reći da ga koristi pola od top milijun web stranica na svijetu.
  • Mixpanel – set alata koji se koristi za napredne web i mobile analitike
  • SEMrush – alat za analizu konkurenata, daje uvid u konkurentske online akcije, tako da bi vi prilagodili svoju strategiju i pobijedili ih u search rankinzima.

Jesam li dobar kandidat za Marketinškog analitičara?

Što poslodavac za početak očekuje od tebe?

Želiš da posao marketinškog analitičara bude tvoj prvi posao nakon završenog fakulteta? Ovo će poslodavac tražiti od tebe u startu :

  • Sposobnost brzog učenja
  • Iznimno poznavanje MS Office paketa
  • Sposobnost jasnog predočavanja kompleksnih koncepata u jezik jasan svima
  • Multitasking (vrati se na a week in a life i sve će ti biti jasno)
  • Biti spreman reagirati na hitne zahtjeve u svakom trenutku
  • Izvrsne organizacijske i komunikacijske vještine
  • Diploma (barem bakalar) na području ekonomije, matematike ili statistike

Potrebne vještine

U oglasima za posao često možeš vidjeti određene osobine koje poslodavac traži u kandidatima. To su soft skillsi, koji su uglavnom vezani uz karakterne osobine (motivacija, teamwork, komunikacija, organiziranost). Iako su ove osobine često predodređene, treningom ih  možeš  izbrusiti. Od marketinškog analitičara tražiti će se sljedeće:

  • Verbalna komunikacija. Bitno da znaš iskomunicirati rezultate svojega istraživanja s kolegama i menadžmentom
  • Pismena komunikacija. Rezultate moraš moći prezentirati i u pisanom obliku, jednako jasno i učinkovito kao i verbalno.
  • Kritično razmišljanje. Dolazi do izražaja prilikom odabira strategije. Koje podatke uzeti u obzir? Što s čime usporediti kako bi imalo smisla?...
  • Čitanje s razumijevanjem. Moraš moći razumjeti veliki broj dokumenata, uključujući izvješća o istraživanju i odgovore na anketu.
  • ANALITIČNOST. Ipak najpoželjnija osobina je da ste analitični. Analitičari su po prirodi orijentirani brojevima, vođeni informacijama, sa izraženim logičkim sposobnostima.

Kako postati marketinški analitičar?

Odgovaraš svim navedenim kriterijima i misliš da bi ovo mogao biti tvoj karijerni put? Nemaš što čekati!

Educiraj se!

Povećaj svoje kompetencije! Za početak pobliže prouči sljedeće alate i vještine. Poznavanje svakog od njih će ti donijeti prednost u pronalasku posla. Besplatni certifikati

  • Google analytics academy. Google analytics akademija ti omogućava da online besplatno naučiš osnove ovog alata i stekneš certifikat
  • SEMrush academy. Također besplatna akademija i certifikat

Prouči i ove alate

  • Osnove SQL-a
  • Statistical software platforms (SPSS, WinCross, SAS)
  • Regresijska analiza
  • Analiza konkurencije
  • Strateška analiza
  • Metode provođenja statističkih istraživanja i dizajna istraživanja
  • Benchmarking industrije
  • Project management

Već zamišljaš kako prikupljaš podatke o potrošačima, analiziraš ih i prezentiraš menadžmentu? U nastavku se nalazi popis top poslodavaca, većina zapošljava i studente! Prijavi se na aktivne natječaje ili pošalji otvorenu molbu, iskustva nikad dosta. :)

  • Mariott
  • Millenium promocija
  • Nestle
  • Alert
  • Degordian
  • Atlantic grupa
  • Imago
  • BBDO Zageb
  • Universal McCann

Sretno!









Povezani postovi

7 STVARI KOJE MORAŠ ZNATI AKO SI UPISAO EFZG

Smart Study | 4 MIN ČITANJA

Zašto SVI uče matematiku po Štreberajevoj radnoj bilježnici?

EFZG Tips & Tricks | 3 MIN ČITANJA

[ToolDay] Testna kartica

EFZG Tips & Tricks | 3 MIN ČITANJA



Komentari